Tuesday, February 28, 2023

Kako smo se menjale kroz naše susrete

 

U daljem tekstu saznaćete više o promenama kroz koje su neke od ušesnica Obuke prošle od oktobra kada je počelo naše druženje. Ovi zapisi nastali su na osnovu pisanih i usmenih evaluacija tokom Obuke ali i kasnije kroz druženja i razmene putem online radionica.

 

Meni je Obuka promenila život. Puno toga novog sam čula i naučila, a najviše mi je značilo družanje. Sad znam ko sam i dobro sam sa tim.

Po prvi put sam se susrela sa terminom intersekcionalni feminizam. Značilo mi je iskustvo žive biblioteke i što sam mgla da čujem lična iskustva lezbejki sa invaliditetom i lezbejki Romkinja.

Ja sam dosta toga o feminizmu i ljudskim pravima znala i pre ove Obuke zbog alternativnih programa u kojima sam učestvovala, drgo mi je da sam svojim učešćem doprinela uvećanju znanja grupe.

Meni su lična iskustva najvažnija, drago mi je da je grupa bila otvorena za razmenu iskustava da smo delile lične priče u poverljivom prostoru.

Obuka je omogućila i puno sadržaja koji su aktivistički, odlazak na protest ali i informacije o različitim aktivističkim inicijativama u regionu


 

 

No comments:

Post a Comment